ده کرم پودر برند و خوب کدام هستند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1402
بازدید : 278
نویسنده : فواد

 

بهترین کرم پودرها؛ کرم پودر چیست و 10 برند برای انتخاب شما

 
 9 دقیقه
بهترین کرم پودرها؛ کرم پودر چیست و 10 برند برای انتخاب شما

فهرست مطالب

 

داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از خواسته‌های هر فردیست چون این مسئله در زیبایی چهره تاثیر فوق العاده‌ای دارد. یکی از لوازم آرایشی که به زیباتر شدن پوست صورت کمک شایانی می‌کند کرم پودر نام دارد. برندهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید بهترین کرم پودرها می‌پردازند. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 کرم‌پودر برتر دنیا آشنا کنیم.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از فاکتورهای مهم در آرایش است که به کمک آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم.

کرم ‌پودرها باعث برطرف کردن نواقص صورت می‌شوند و زیبایی خاصی به چهره‌ها می‌دهند. البته بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که کرم ‌پودرها را به همراه سایر مواد آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا کرم‌ پودرهای فشرده (پنکک) نیز استفاده نمایند.

برای خرید کرم مرطوب کننده به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید.

در این مقاله قصد داریم، که بهترین کرم پودرها را از نظر اقتصادی و میان رده به شما عزیزان معرفی نماییم. البته در میان این کرم پودرها، برندهای مطرح و لاکچری برای دوستداران برندهای گران و خاص نیز آورده شده است.

در صورتی که نیاز به بررسی و خرید کرم پودرهای متنوع تر دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو هم دیدن نمایید.

استفاده از کرم پودر در آرایشاستفاده از کرم پودر در آرایش

پیشنهاد نویسنده: انتخاب کرم‌پودر برای اولین بار


کرم ‌پودر های اقتصادی و قیمت مناسب

درمیان کرم پودرهای لاکچری و نام آشنا، کرم پودرهایی هم هستند که با وجود برند بودن، می‌توانند در رده کرم پودرهای اقتصادی، قرار بگیرند. در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

1- کرم پودر L’Oreal

لورال یکی از برندهای قدیمی و قوی در صنعت محصولات آرایشی است. این برند در این زمینه محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر جهان دارد. لورال محصول کشور فرانسه بوده و اساس تولید محصولات آن بر پایه تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایش‌های شیمیایی فراوان است.

کرم‌ پودرهای لورال در انواع مختلف و حجم‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. محصولات این برند دارای ویژگی‌هایی چون، ماندگاری‌ طولانی، پوشش‌دهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و نرم برای همه نوع پوست و ارائه کرم پودرهای بدون چربی با کاربردهای مختلف هستند.

قیمت کرم ‌پودرهای لورال در حالی که با کیفیت هستند، بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد.

کرم پودر لورال یکی از کرم پودرهای بسیار خوب با قیمت مناسب است که ترکیب رنگ متنوعی هم دارد.

کرم پودر لورآلکرم پودر لورآل

2- کرم‌ پودر نارس Nars

نارس یکی از بهترین کرم پودر ها در برند آرایشی است. این برند دارای مصولات بسیار خوبی برای پوست‌های خشک است، پوشانندگی کرم ‌پودرهای آن بسیار مناسب است. همینطورر رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای دارد. خصوصا در فصل‌های سرد که پوست شما بسیار حساس‌تر و خشک می‌شود، نارس بسیار مناسب است.


پیشنهاد نویسنده: بهترین کرم پودر برای پوست چرب کدام است؟


کرم‌پودرهای نارس با وجود داشتن SPF با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌شوند. این کرم‌ پودرها با فرمولاسیون ویژه‌ای ارائه شده و دارای ماندگاری بالا می‌باشند.

مدت زمان ماندگاری کرم پودرهای نارس تا 16 ساعت خواهد بود. از معایب آن می‌توان به سنگین بودن بافت کرم بر روی پوست اشاره کرد.

3- کرم‌ پودرهای مک MAC

محصولات Mac از برندهای معروف است. این برند تولید کشور کانادا بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی در زمینه محصولات آرایشی می‌باشد. یکی از دلایلی که محصولات مک، بیش از اندازه مورد پسند خانم‌ها واقع شده، بخاطر طراحی و بسته بندی شیک و مدرنی است که در محصولات مک به کار برده شده است.

از مزایا و ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به پوشش ‌دهی فوق ‌العاده و دارا بودن SPF و ماندگاری آن تا 8 ساعت اشاره کرد. البته کرم پودرهای مک، خیلی سریع پوست را پوشش داده و رنگدانه‌های رنگی آن نیز از مواد طبیعی و گیاهی درست شده‌اند.

کرم پودر Studio Fix SPF15 مک یکی از مدل‌های این برند معروف است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید مطابق سلیقه خود، رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

کرم پودر مککرم پودر مک

پیشنهاد نویسنده:  نحوه تشخیص مک اصل از تقلبی


 کرم پودرهای میان رده

در زیر به معرفی سه کرم پودری می‌پردازیم که از نظر کیفیت عالی هستند و هم از نظر هزینه، تقریبا قیمت خوبی دارند. کرم پودرهایی که در این قسمت معرفی می‌شوند به کرم‌ پودرهای میان رده شهرت دارند.

1- کرم‌پودرهای لانکوم Lancom

کرم ‌پودرهای لانکوم داری پوشانندگی بسیار عالی بوده و به خاطر بافت سبکی که دارند، باعث هیچ گونه سنگینی بر روی پوست نمی‌شوند.

از دیگر مزایای کرم پودرهای لانکوم می‌توان مناسب بودن برای انواع پوست و دارا بودن پوشانندگی یکدست و یکنواخت نیز اشاره کرد.

کرم پودرهای لانکوم دارای طیف رنگی طلایی هستند و با آبرسانی قوی که دارند، قادرند تا 18 ساعت بر روی پوست بنشینند.

کرم پودر لانکوم پاریسکرم پودر لانکوم پاریس

خرید کرم پودر لانکوم

 

2- کرم پودرهای دبورا

برند دبورا که بیش از 50 سال از قدمت آن می‌گذرد، محصول کشور ایتالیا بوده است. این برند با نوآوری و خلاقیتی که در محصولات خود بکار برده است، دارای محبوبیت زیادی بوده و جای خود را در بازار آرایشی اروپا بدست آورده است.

کرم‌ پودرهای دبورا که معمولا در حجم 15 میلی‌لیتری عرضه می‌شوند، دارای پوشانندگی فوق‌العاده، مات‌کننده و آبرسان هستند و برای پوست‌های ترکیبی و مختلط نیز مناسب می‌باشند.

کرم پودر دبوراکرم پودر دبورا
خرید کرم پودر 24 ساعته دبورا 

3- کرم ‌پودرهای Make up for Ever

این برند نیز یکی از برندهای نسبتا گران قیمت در محصولات آرایشی است. کرم‌ پودرهای آن در رنگ‌های محدودی تولید شده، اما پوشانندگی خوبی دارند. کرم‌ پودرهای این برند بیشتر مناسب پوست‌های چرب هستند.

پوشش و ماندگاری متوسطی دارند و با وجود پوشش مناسب، کیفیت خوبی را برای پوست‌های شما به ارمغان می‌آورند و در نتیجه برای عکس انداختن بسیار مناسب هستند.

برند Make up for ever محصول کشور آمریکا بوده و قیمت کرم پودرهای آن بین 40 تا 50 دلار است.


پیشنهاد نویسنده: روز مادر؛ پیشنهادهای متفاوت برای هدیه دادن و ابراز محبت


4- کرم ‌پودرهای آرت دکو Artdeco

برند آرت دکو Artdeco محصول کشور آلمان است، که تقریبا از 30 سال پیش فعالیت خود را شروع کرده و در بین برندهای آرایشی و بهداشتی معروفیت خاصی دارد که به عنوان برترین برند آرایشی آلمان در سال 2014 شناخته شده است.

مواد اولیه کرم‌ پودرهای آرت دکو از ترکیبات مناسب و غنی تشکیل شده که دارای عصاره گیاهان و مواد معدنی نیز می‌باشند. کرم‌ پودر های این برند علاوه بر اینکه پوست را خسته نمی‌کنند، بلکه باعث ایجاد حسی تازگی وشادابی بر روی پوست نیز می‌شوند.

قیمت کرم‌ پودرهای این برند بین 30 تا 40 دلار است.

همینطور می‌توانید سری به صفحات کرم پودر شون و کرم پودر فلورمار بزنید. این برندها انواع مختلفی از کرم پودرها را عرضه می‌کنند که می‌توانید اطلاعات هرکدام را مطالعه کنید.

کرم‌ پودرهای معروف و پرچم‌دار

کرم ‌پودرهای پرچم دار، علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، هزینه نسبتا زیادی هم برای تهیه آن‌ها باید پرداخت کنید. که تعدادی از آنها به شرح زیر است. البته نگران قیمت این برندها نباشید چون کیفیت بالای این برندها تضمین شده است.

1- کرم پودر استی لادر

استی لادر  یکی از برندهایی است که با برندهای دیگر آرایشی ادغام نشده است و از زمان تأسیس این برند تا به امروز این برند پرچمدار بهترین کرم پودرها دنیا، با کیفتی مثال زدنی به دنیا عرضه کرده است.

گریمورها چندان طرفدار استی لادر نیستند، زیرا کرم پودرهای استی لودر بیشتر برای آرایش روزانه ساخته شده‌اند. جذب بسیار بالای این کرم پودر در کنار پوشانندگی فوق العاده باعث شده که طرفداران مخصوصی را برای خود به ارمغان آورد.

یکی از بهترین و معروف ترین مدل‌ها فاندیشن در دنیا، مدل دابل ویر (Double Wear) استی لادر است.

کرم پودر Double Wear SPF10 استی لادرکرم پودر Double Wear SPF10 استی لادر

پیشنهاد نویسنده: آشنایی با کرم پودر استی لادر ؛ کرم پودر معروف ماکزیمم کاور


2- کرم‌ پودرهای کلینیک Clinique

برند کلینیک، محصول کشور آمریکا بوده و از برندهای معروفی است که از سال 1968 خط تولید آرایشی خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است. تولید محصولات آرایشی کلینیک، هم برای بانوان و هم برای آقایان دلیل معروفیت این برند شده است.

برند Clinique در حال حاضر کیفیت و محبوبیت بالایی دارد و رتبه اول، در صنعت آرایشی نیز محسوب می‌شود، شما توسط فاندیشن ها و بهترین کرم پودرها ی کلینیک، قادر خواهید بود به یک پوشش زیبا و بینهایت طبیعی دست یابید.

کرم ‌پودرهای کلینیک، آبرسان بوده و رطوبت پوست را تامین می‌کند و همچنین دارای ماندگاری طولانی نیز می‌باشد.

قیمت کرم‌پودرهای کلینیک بین 70 تا 90 دلار هستند.

کرم پودر Superbalanced کلینیک یکی از محصولات بسیار خوب موجود در فروشگاه مو تن رو است.

کرم پودر Superbalanced کلینیککرم پودر Superbalanced کلینیک

3- کرم پودر Dior

برند دیور، برند معروفی در زمینه آرایشی بوده و تولید کشور فرانسه است. دیور بیشتر به تولیدات عطر و ادکلن معروف است، اما در زمینه‌های دیگر آرایشی نیز محصولات قابل توجهی دارد.

کرم پودرها ی دیور، رطوبت‌رسانی را برای پوست انجام داده و اجازه می‌دهند که پوست بعد از پوشش‌دهی براحتی تنفس کند و جز بهترین محصولات بازار هستند. کرم پودر دیور دارای پوشش بسیار طبیعی به همراه تنوع رنگی بسیار بالایی است. این کرم پودر، برای زیرسازی پوست بسیار مناسب بوده و دارای پوشش‌دهی به همراه حس سبکی است. قیمت کرم پودرهای دیور بین 50 تا 70 دلار است.

کرم پودر Forever SPF35 دیور یکی از محصولات بسیار خوب و پرطرفدار این برند است که در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می‌باشد.

کرم پودر دیور مدل Forever SPF35 کرم پودر دیور مدل Forever SPF35.

 


  

 




:: موضوعات مرتبط: لوازم آرایشی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com